Nikki, Mart, Marcel & Anne-Christel

337
Video’s:

Over onze reis

Indonesië: Here we come....

We hebben al jaren de wens om met ons gezin naar Indonesië te reizen, we hebben er zo veel over gepraat en nu... komt het er echt van.

Het liefst hadden we gegaan met  de ouders van Marcel als reisgenoot zodat ze kunnen vertellen over hun herinneringen aan hun geboorteland.  Jammer genoeg zit dat er niet meer in; de lange vlucht, de leeftijd en de hectiek van een reis met kinderen die nog van álles willen zien is voor hen reden om niet mee te gaan.

Toch willen we Ron en Hedy graag mee laten reizen via deze blog. We hopen dat ze dan ook een beetje genieten van het weerzien met hun geboorteland en onze avonturen.

We reizen niet alleen: hoewel de ouders van Derek: Edwin en Lone  helaas ook thuis blijven hebben we gelukkig met  Bart & Biko, Melvin, Derek & Charlotte een mooi reisgezelschap. .We hebben al eerder met elkaar gereisd en weten een beetje hoe het werkt om met zo'n grote groep op vakantie te gaan, Dus: wij  hebben er heel veel zin in.

Groetjes, Anne-Christel, Marcel, Mart & Nikki

Bezochte landen

Wij hebben 3 landen (2%) bezocht:

Indonesië, Nederland, Verenigde Arabische Emiraten.