Reacties

Reacties 1 - 50 van 68

Naam Reactie Datum
André Methorst Enjoy de laatste dagen en goede terugreis alvast! 14 aug. '17
Sipke, Justine Rosalie en Floris Andere wereld! Geniet er nog even van! Xx 12 aug. '17
Trees en Herman Wat lief van Mart en Nikki om ook aan de kinderen… 11 aug. '17
Sipke, Justine Rosalie en Floris Super mooi!x 9 aug. '17
Yvonne en Rob Wauwww wat een prachtige vakantie en super mooie foto's. 9 aug. '17
Monique van der Veken Wow! Wat een mooie verhalen allemaal. Nog even niet… 9 aug. '17
Trees en Herman Schitterende opnames zeg, zowel van de kinderen, die… 8 aug. '17
Trees en Herman Schitterende opnames, zowel van de zo mooie omgeving… 8 aug. '17
Oma-Tineke Goede herinneringen komen boven! 6 aug. '17
Thea van Beusichem Het is voor mij al weer ruim 7 jaar geleden dat ik… 5 aug. '17
Yvonne en Rob Het is ruim 20 jaar geleden dat ik op al deze plekken… 5 aug. '17
Trees en Herman Wat hebben ze een lol in de trein....zo gaat de reis… 4 aug. '17
Sipke, Justine Rosalie en Floris Mooi geschreven verhalen! Een en al genieten daar… 2 aug. '17
Trees en Herman Wat een prachtige foto's !!!! ; Java: een ander… 1 aug. '17
Inge Wat beschrijf je het toch mooi allemaal Anne-Christel!!!… 1 aug. '17
Trees en Herman Goed dat jullie ze gezien hebben en zij jullie...ze… 31 jul. '17
Oma inie Prachtige verhalen we genieten er van !helaas de tel.… 29 jul. '17
Trees en Herman 1keer dit typische Balinese sfeertje te hebben meegemaakt,laat… 28 jul. '17
Oma-Tineke Prachtig verhaal weer! Ontspannen maar. 28 jul. '17
Roland Leuk verslag en mooie foto's, nu snel weer aan… 28 jul. '17
Gonny kooistra wat een prachtige foto's weer!! Een reis om nooit… 28 jul. '17
Elfriede Je kunt het alle geuren bijna ruiken en alle smaken… 28 jul. '17
Trees en Herman We wachten vol spanning op de volgende belevenissen… 28 jul. '17
Nienke Maar echt leuk geschreven! Zit hier de hele tijd te… 27 jul. '17
Trees en Herman Inderdaad is een massage daar niet te versmaden,dames… 27 jul. '17
Sipke, Justine Rosalie en Floris Nou zie ik Alleen al die mannen een massage krijgen........… 26 jul. '17
Trees en Herman Wat een heerlijk gelegen vakantiehuis, vooral voor… 26 jul. '17
Yvonne en Rob Heel leuk om jullie zo te volgen en super leuk geschreven… 25 jul. '17
Anne-Christel Inderdaad Justine, echt fijn hier. Echt een aanrader! 25 jul. '17
Sipke, Justine Rosalie en Floris Heerlijk allemaal!! 25 jul. '17
Trees en Herman Heel veel plezier op een van de mooiste eilanden,… 24 jul. '17
Trees en Herman Fijn te horen en te zien hoe jullie daar genieten… 24 jul. '17
Trees en Herman Een in de woestijn gecreerd decadent wereldje! Inderdaad.Maar… 24 jul. '17
Oma-Tineke Verhaal is ook genieten. 23 jul. '17
Michel, Irene, Robin & Remi Weg uit Dubai; DECADENT indrukwekkend, denk ik zo… 23 jul. '17
Inge Wat een ervaring!! Leuk verhaal! Op naar Indonesie...… 23 jul. '17
Ellen en Manoa Geniet van al het moois en alle overweldigende ervaringen!… 22 jul. '17
Yvonne en Rob Zo dat ziet er allemaal super uit zeg. Wij noemen… 21 jul. '17
Trees en Herman Een hele fijne vakantie jullie allemaal! Dubai ziet… 21 jul. '17
Sipke, Justine Rosalie en Floris En Bart.. nog proficiat! Geen verkeerde plek Om je… 21 jul. '17
Sipke, Justine Rosalie en Floris Tjeetjemienaa! Dat wordt straks afkicken ... zal wel… 21 jul. '17
André Methorst ik sluit me bij bovenstaande reacties aan ;-) 21 jul. '17
Roland Super gaaf en een super goed begin van een mooie reis,… 21 jul. '17
Monique van der Veken Leuk om jullie verhalen te lezen! Enjoy! 21 jul. '17
Gonny kooistra Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet van deze… 21 jul. '17