Dubai, wat een stad

21 juli 2017 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Na een goed verlopen vlucht en veilige landing  als eerste voor Bart gezongen; Happy Birthday! werden we via de transfer-service (soort golfkarretje/  treintje die Derek had geregeld voor ons naar het hotel gebracht. Vanaf de luchthaven vallen we van de ene verbazing in de andere!

Luchthaven Dubai

Wat een luchthaven!

Aangekomen bij het Hilton, waar Alexander - de achterneef van Marcel en Derek- werkt, werden we al verwacht en welkom geheten.

Welkom Hilton

We hebben appartement 43,  penthouse, naar later blijkt een appartement waar prinsen en oliesjeiks ook verblijven met hun hele gevolg. Wat een luxe ! en wat een verrassing voor Bart !

Happy Birthday Bart

En, wat een kamers ....We vallen van de ene verbazing in de andere.

Master bedroom Hilton hotel

Badkamer Dubai

Slaapkamer Charlotte en Nikki

Het is al snel 03:00 en iedereen is hongerig dus nog even een spaghetti besteld. Het kan allemaal als je V.I.P bent. ( Dank aan Alexander; wat een verwennerij!)

Spaghetti by Night (03:30)

En

dan snel naar bed.

Dag 2:  na een laat ontbijt (we mochten gelukkig nog na 11:00 aanschuiven) lekker naar het strand en zwembad van het hotel. 's Middags even Alexander ontmoet, hij was aan het werk, maar had wel tijd voor een drankje. Bijzonder en gezellig!

De beste burger in town gegeten bij Five Guys,

Buikje vol en daarna rustig aan; tijd siësta voor de meesten. 's-avonds genoten van de skyline, Bart trakteerde ons op heerlijke sushi voor zijn verjaardag, maar ook de Mac Donalds en KFC nog gezien voor degenen die niet van Sushi hielden.