Dubai, wat een stad

21 juli 2017 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Na een goed verlopen vlucht en veilige landing  als eerste voor Bart gezongen; Happy Birthday! werden we via de transfer-service (soort golfkarretje/  treintje die Derek had geregeld voor ons naar het hotel gebracht. Vanaf de luchthaven vallen we van de ene verbazing in de andere!

Luchthaven Dubai

Luchthaven Dubai

Wat een luchthaven!

Aangekomen bij het Hilton, waar Alexander - de achterneef van Marcel en Derek- werkt, werden we al verwacht en welkom geheten.

Welkom Hilton

We hebben appartement 43,  penthouse, naar later blijkt een appartement waar prinsen en oliesjeiks ook verblijven met hun hele gevolg. Wat een luxe ! en wat een verrassing voor Bart !

Happy Birthday Bart

En, wat een kamers ....We vallen van de ene verbazing in de andere.

Master bedroom Hilton hotel

Badkamer Dubai

Slaapkamer Charlotte en Nikki

Het is al snel 03:00 en iedereen is hongerig dus nog even een spaghetti besteld. Het kan allemaal als je V.I.P bent. ( Dank aan Alexander; wat een verwennerij!)

Spaghetti by Night (03:30)

En

dan snel naar bed.

Dag 2:  na een laat ontbijt (we mochten gelukkig nog na 11:00 aanschuiven) lekker naar het strand en zwembad van het hotel. 's Middags even Alexander ontmoet, hij was aan het werk, maar had wel tijd voor een drankje. Bijzonder en gezellig!

De beste burger in town gegeten bij Five Guys,

Buikje vol en daarna rustig aan; tijd siësta voor de meesten. 's-avonds genoten van de skyline, Bart trakteerde ons op heerlijke sushi voor zijn verjaardag, maar ook de Mac Donalds en KFC nog gezien voor degenen die niet van Sushi hielden.

1. Thea van Beusichem:
    21 juli 2017
    Woh, gaaf!!! Heerlijk genieten allemaal!!!!
  2. Gonny kooistra:
    21 juli 2017
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet van deze bijzondere reis!!! Groetjes van de Vosjes.
  3. Monique van der Veken:
    21 juli 2017
    Leuk om jullie verhalen te lezen! Enjoy!
  4. Roland:
    21 juli 2017
    Super gaaf en een super goed begin van een mooie reis, Enjoy!!!
  5. André Methorst:
    21 juli 2017
    ik sluit me bij bovenstaande reacties aan ;-)
  6. Sipke, Justine Rosalie en Floris:
    Tjeetjemienaa!
    Dat wordt straks afkicken ...
    zal wel meevallen☺️
    Enjoy!!
  7. Sipke, Justine Rosalie en Floris:
    En Bart.. nog proficiat!
    Geen verkeerde plek
    Om je verjaardag te vieren!!
  8. Yvonne en Rob:
    21 juli 2017
    Zo dat ziet er allemaal super uit zeg. Wij noemen dit een "hoog van der Sluis gehalte" Geniet ervan.
  9. Ellen en Manoa:
    22 juli 2017
    Geniet van al het moois en alle overweldigende ervaringen! Liefs manoa en ellen
  10. Michel, Irene, Robin & Remi:
    23 juli 2017
    Weg uit Dubai; DECADENT indrukwekkend, denk ik zo ;-)...
    Op naar Indonesië; PRACHTIG indrukwekkend, denk ik zo ;-)!

Benieuwd naar het volgende leuke verhaal!
  11. Trees en Herman:
    24 juli 2017
    Fijn te horen en te zien hoe jullie daar genieten samen!!
    Veel liefs uit warm Florida